sobota, 1 września 2012

Po co? Jak? I dlaczego właśnie tak?


Od października studentka filologii hiszpańskiej, cierpiąca na przerost ambicji. Chciałabym móc robić kilka rzeczy na raz i widzieć tego efekty, wtedy życie na pewno byłoby łatwiejsze, lecz niestety to marzenie jest nie do zrealizowania. Jeżeli istnieje coś takiego jak predyspozycje do języków, to ja zdecydowanie ich nie posiadam, mimo tego idę na filologię. 3 lata temu zaczęłam się uczyć hiszpańskiego i właśnie dzisiaj sobie powiedziałam, że MUSZĘ się go nauczyć perfekcyjnie. Mam zdecydowany dar do układania planów nie do zrealizowania – o tak w tym jestem bardzo dobra i dlatego właśnie założyłam ten blog – aby uporządkować milion pomysłów, które rodzą się w mojej głowie i zacząć w końcu układać plan nauki, który jest do wykonania w ciągu 24h. 
Dni przelatują mi niezauważone i już teraz żałuję wielu rzeczy, mimo że mam dopiero 18 lat. Czas z tym skończyć i zacząć pracować, aby moje marzenia mogły się spełnić;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz