poniedziałek, 24 września 2012

Samorealizacja? O, tak!


Tak jak wcześniej wspominałam głównym tematem tego bloga będzie nauka języków obcych, lecz nie tylko, więc może lepiej napisać, że będzie to blog o samorealizacji i dążeniu do doskonałości. Kocham czytać książki, oglądać filmy, ostatnio zaczęłam uczyć się gry na gitarze, kiedyś chodziłam do szkoły tańca na kurs salsy i kiedy znajdę więcej czasu z pewnością chciałabym wrócić do tego – pewnie większość z Was pomyśli, co za banalne zainteresowania – wiecie, co? Zgadzam się z Wami! Wiele razy myślę sobie, jakim ja jestem nudnym człowiekiem, zero oryginalności, ale szczerze mówiąc nie wiem, co mogłabym zrobić żeby to zmienić. 
A więc na blogu z pewnością będzie można znaleźć kilka słów o przeczytanych książkach, obejrzanych filmach, które mnie zachwyciły lub wręcz przeciwnie – były jak dla mnie beznadziejne;)
Z boku po prawej stronie, możecie już zobaczyć jakie książki przeczytałam w tym roku oraz jakie mam zamiar jeszcze przeczytać;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz