sobota, 22 września 2012

Żeby tak doba miała 48h...

Trochę mnie nie było, ale nowa praca i prawo jazdy zabierają mi praktycznie całe dni.
Miałam aż trzy dni wolnego - dzisiaj właśnie ostatni dzień - i przez ten czas zaczęłam ogarniać na czym w ogóle ostatnio skończyłam naukę hiszpańskiego, bo o rosyjskim lepiej na razie nie wspominać... Z grubsza wszystko ogarnęłam i zabrałam się za robienie powtórek z SM, bo zebrało się ich 900! Cele na wrzesień się trochę zmieniły, bo nie jest realne żebym zrobiła to co zaplanowałam i przedstawiłam wam kilkanaście dni temu. Teraz moimi głównymi zadaniami są:

  • Skończyć SM 1
  • Uporządkować notatki - ostatnio kupiłam sobie kołozeszyt i zaczęłam przepisywać wszystkie notatki z kartek i zeszytu, aby wszystko było ładnie w jednym miejscu:)
  • Przerabiać słownik tematyczny PONSa i tworzyć fiszki z wypisanych słówek (początkowo jak pamiętacie miałam korzystać z Anki, ale stwierdziłam, że fiszki to lepszy sposób teraz kiedy ciągle nie ma mnie w domu, a za to co najmniej godzinę dziennie spędzam w autobusie;)
  • Przerabiać gramatykę z Edgara
Nie wyznaczam ile czego muszę przerobić do końca miesiąca gdyż już to robiłam, ale niestety albo stety znalazłam tą pracę, która zajmuje mi dużo czasu i plany poszły z dymem więc będę się skupiła żeby osiągnąć i przerobić jak najwięcej materiału, żeby chociaż w połowie osiągnąć swoje wcześniejsze postanowienia;) Trzymajcie kciuki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz