wtorek, 23 października 2012

Zła organizacja potrafi wszystko zepsuć

Miały być posty co tydzień, ale oczywiście nie wyszło więc zdam relacje pod koniec października lub na początku listopada jak wypadł ten miesiąc. Już teraz mogę Wam zdradzić, że jest lepiej niż w poprzednim miesiącu, ale to jeszcze to o co mi chodzi. Nie ma systematyczności i mam wrażenie, że stoję w miejscu. Wnioski: nadal układam sobie plany nie do zrealizowania, co mnie w którymś momencie zniechęca, bo i tak wychodzę później z założenia, że nie zrobię wszystkiego więc mogę to olać. Plus jest takich, że po tych prawie dwóch nieudanych miesiącach wiem jakie mniej więcej błędy popełniam w układaniu planu i jak mogę go naprawić. Oczywiście przedstawię Wam moją koncepcje na listopad jak będzie już gotowa;)
Styczność z językiem hiszpańskim mam prawie codziennie poprzez studia i moje małe co nieco - chociaż z tego jestem zadowolona:D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz