czwartek, 1 listopada 2012

Nowy miesiąc = nowe plany

Witam w Was serdecznie w ten pochmurny i bardzo deszczowy wieczór. Wstawiłam właśnie przed chwilą, na podstronę "Mój plan nauki", plan na listopad;) Jak pewnie niektórzy zauważyli do nauki hiszpańskiego dołączył angielski i bardzo się z tego cieszę;) Plan różni się od poprzednich tym, że do każdego dnia przydzieliłam jakiego rodzaju ćwiczenia będę wykonywać, czy to na gramatykę czy na przykład na słuch itp. Sądzę, że plan jest dość przejrzysty;) Pod każdym dniem tygodnia jest napisane z jakich materiałów będę korzystała. Poniżej wypisałam jakie mam cele do osiągnięcia w listopadzie:
  • SuperMemo (B1) – codzienne powtórki + minimum 30 pozycji nowego materiału każdego dnia
  • Przeczytać „Mas de un gato en Sierra Nevada”  + wypisać słówka i je przetłumaczyć
  • Zrobić fiszki i nauczyć się - granica minimalna to 100 słów bądź wyrażeń (fiszki będę tworzyła ze słówek wypisanych ze słownika PONS lub z książki „Un secuestro international en Caracas”
  • Gramatyka wyd. Edgard –  zrobić całe repetytorium – zostało 81 stron
  • Tłumaczenie piosenek (min. 1/tyg)
  • Film/serial w języku hiszpańskim (min. 1/tyg.)
  • Przepisać i uporządkować notatki
  • Interpalas (min. 1 wiadomość/tyg)
Jeżeli chodzi o angielski to książkę Speak Out przerabiam na kursie w szkole językowej. W domu będę robiła ćwiczenia, które zostały zadane do domu, których nie zrobiliśmy w klasie oraz zeszyt ćwiczeń, których wcale tam nie robimy, ewentualnie sprawdzamy kwestie dla nas niezrozumiałe. SuperMemo z angielskiego będę robiła na tej samej zasadzie co z hiszpańskiego.

Pozdrawiam i zapraszam do czytania mojego bloga;)

2 komentarze:

  1. Widzę, że hiszpański dominuje. Trochę mało napisałaś o planach związanych z angielskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdecydowanie hiszpański to w tej chwili mój główny język, angielski zaczynam zupełnie od zera i jak na razie robię tylko książkę i zeszyt ćwiczeń, który mam na kursie i na chwilę obecną są to dla mnie powtórki i utrwalenie podstawowych rzeczy. Przymierzam się do kupienia jakiegoś dobrego repetytorium i słownika tematycznego, ale nie mam pomysłu jakie pozycje są dobre więc będę potrzebowała trochę czasu żeby coś znaleźć - jeżeli ktoś coś może polecić to jestem otwarta na wszelkie propozycje:)

    OdpowiedzUsuń