czwartek, 20 grudnia 2012

Reaktywacja;)

Witajcie kochani! Przepraszam za moją długą nieobecność. Już wszystko tłumaczę. Pierwszy powód mojej nieobecności to studia. Mimo, że w większości to dla mnie powtórki, to jednak mam co robić, ponieważ niektóre przedmioty to dla mnie zupełna nowość. Szczególnie pod koniec listopada oraz na początku grudnia miałam trochę więcej nauki. Drugim powodem jest po prostu bark czasu i sił. W ciągu tygodnia uczelnia, a w weekend praca więc jak wracam do domu, to jedyne czego pragnę to moje łóżko!
Na szczęście od jutra zaczyna się przerwa świąteczna podczas której zamierzam ostro zabrać się za naukę języków, czytanie książek oraz oglądanie filmów;)

Co do filmów, to koniecznie przed świętami muszę obejrzeć film Love Actually, bo w tym roku do tej pory tego nie zrobiłam!



Czy wy również macie filmy, która kojarzą się z Wam ze świętami i które uwielbiacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz