niedziela, 2 września 2012

Cele na wrzesień


Oto rozpiska celów do osiągnięcia na wrzesień, na razie tylko z języka hiszpańskiego, ponieważ za angielski zabiorę się, kiedy zacznę kurs w szkole językowej, a do rosyjskiego muszę zamówić książkę:)
  • SuperMemo (A1-A2) – skończyć poziom podstawowy (przerobiłam 94%, więc zostało niewiele)
  • SuperMemo (B1) – codzienne powtórki + minimum 30 pozycji nowego materiału każdego dnia
  • Przetłumaczyć wypisane słówka z książki „Un secustro international en Caracas”
  • Przeczytać „Mas de un gato en Sierra Nevada” oraz „Un encuentro en Argentina” + wypisać słówka i je przetłumaczyć
  • Słownik tematyczny PONS – wypisać słówka do strony 12 do 50, których nie znam + nauczyć się ich (będzie to wyglądało tak, że na początek będę wypisywała słówka do zeszytu, a następnie do Anki)
  • Gramatyka wyd. Edgard –  zrobić całe repetytorium – zostało 113 stron
  • Rozpocząć przygodę z Anki
  • Obejrzeć 10 filmów bez napisów
  • Nauczyć się 10 piosenek
Stworzyłam już ogólną rozpiskę co w jaki dzień będę robić przez najbliższy tydzień, zobaczymy czy mi się uda. Na pewno pochwale się czy udało mi się zrobić wszystko albo też czy mój plan jak zawsze okazał się do niczego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz